Imao sam priliku prije 2 mjeseca gledati Bayern na Allianz Areni i tada me bas iznenadilo kolike kolicine piva se toce na stadionu, ljudi imaju cak i djecije pivo, gdje god se okrenes ljudima je u ruci casa Paulanera, a ta pivara im je jedan od glavnih sponzora, takodje jos jedan interesantan oblik sponzorstva je sa audijem, ko ima audija ne placa parking, mene je npr s opelom izasao 15 eura, i tako i nedogled sponzorskih paketa i beneficija za navijace.
Tako bi kod nas moglo donekle sa "sarajevskim", vec postoji i taj Zeljo edition, ali opet s druge strane neodgovoran smo narod, mozda bi imalo kontraefekta pa bi se ljudi olesili na tekmi, ali defitivno ima dosta prostora za napredak u tom pogledu, to vuce i clanske i godisnje, svasta se moze ukomponovat preko sponzora, npr i lutrija s penalima na poluvremenu je pravo osvjezenje, a i oninsu sigurno dobili preko toga veliki broj novoregistrovanih korosnika..